35aysegul benim de bebeğim 3. 5 aylıkken koltuktan parkeye düştü. Sizin bebeğinizle aynı durumdaydık. Düşerken ağladı. Kucağıma aldım sustu. 4 saat boyunca eşimle gözlemledik. Ve 4 saat boyunca uyutmadık. Bu süre boyunca kusma ve anormal bir durum olmadı. Doktora götürmedik. Ve bir sorun olmadı çok şükür. Geçmiş olsun bebeğinize