adsan Merhaba anneler bebeğim 38 günlük mama kullanıyoruz sma optıproyu ama kakasını çok zor yapıyor kabız yapıyor mu lütfen cevap verin 🤕
almina23 adsan merhabalar bebeğim 7.5 aylık sma optıpro kullanıyoruz bizde ama kabızlık sorunu yaşamadık hiç biz