6 buçuk cm çikolata kistim vardı yumurtalıkta ameliyatla tam alınmadı zarar verilmesin diye yumurtalıkta sol tüpüm bağlandı sağ tüpüm alındı ve tüp bebeğe yönlendirdi doktor sorum şu kizlar tüpler baglansada gebe kalma ihtimali varmı ben yumurta toplandıktan sonra ilk adetimi oldum ama ikinci adetim 6 gün gecikti gebelik mevcut olabilirmi bağlı olsada tüp???