kpl61 maalesef biz de öyleyiz. (5 aylık) Doğduğundan beri gaz problemi var oğlumun, büyüdükçe azalır diye umut ediyorduk ama uykuları daha kötü oldu. Sürekli ıkınma hali, uykuya dalamama, saat başı ağlayarak ya da çığlıkla uyanma. Bi de bu dönemde muhtemelen diş de başladı hepsi birleşti anlayacağınız. Kendi kendine gaz çıkaramıyor, çıkarsa da bitmiyor. Sab simplex veriyoruz uzun zamandır ama rahatlamadı maalesef. Bu hafta doktor kontrolümüz var ona da bi danışacağım. Bi çözüm bulabilirsek size de yazarım vallahi gazlı bebek çok zor, hem onlar için hem bizim için 😞