İlk doğdu bu nedir dedim yoruldum kırkı çıksın düzelecek dediler. Kırkı çıktı bitkinliğim arttı uyku yok, 4 aylık olsun düzelecek dediler, 4 ay sendromu geçirdim üstümden tır geçti sanki , 6 aylık olsun düzelecek dediler.. şuan 6.aydan sesleniyorum,, nezaman düzelecek😀 sabahakadar uyumadım nezaman olacak bu.. yeter bee😭 kandırıldım😀