Selam kızlar 9 gün önce doğum yaptım. Doğumdan 5 gun sonra falan kanamam kesildi. Şimdi cok az bazen leke gibi geliyo çoğunluk gelmiyor ve ben sabahları özellikle çok fazla ağrı çekiyorum yataktan kalkamiyorum neredeyse tuvalete gidince de ağrılı oluyor sonra biraz duzeliyorum. Sizin kanamalariniz nasıldı benim çok erken kesildiği icin mi bu kadar acıyor acaba