Arkadaşlar merhaba 5,5 aylık bebegim premature doğdu doktor 4 ay falan dışarı çıkmayın misafir kabul etmeyin hastalanmasin dediği için evdeydik. 1,5 aydır falan eve misafir alıyoruz ve dışarı çıkıyoruz.Fakat bu siralar aşırı derecede yabancı seciyor arabasına binince başlıyor ağlamaya evden hariç hiç bir yeri sevmiyor şimdi arabadan puseti aldık etrafa baka baka oturarak gidiyor fakat bu sefer nazar mı değiyor ne eve gelince sürekli ağlıyor susmuyor çok huzursuzlaniyor. Dün annemlere geldik değişiklik olsun diye anane ile dedeyi görünce 1 saate yakın agladi.Nerdeyse eve dönecektim sonra alıştı şükür.Sizlerde yaşıyor musunuz böyle bir durum çok kötü ya.