buketedaa aybarsmom34 benim bebeğimde 33 günlük aynı şekilde sulu ve sarı kaka yapıyor. Ben el yapımı kayısı suyu içmiştim ondan diye düşündüm ama tecrübeli anneler varsa bekleyeyim bende burada
Kelebek_45 aybarsmom34 normal diye biliyorum anne sütü aldığı için süt yağlı olunca da ishal gibi yapıyorlar
tazeanne98 aybarsmom34 internetten bakmıştım da besin alerjisi olabilir diyor benim kızınkide sulu ve sarı. 26 günlüğüz. Kakasında beyaz pütürlü parçalar var. Daha bizim de randevumuza çok. Gazı da çok oluyor ıkınıp ağlıyor bazen
ceylan34 aybarsmom34 bebeğim kuvezdeyken emzirmeden önce altını değiştirdim oda ayni dediğiniz giyibi sarı suku kaka yapardı, hemşiresi normal demişti kakasını hep takip et demişti.
aybarsmom34 Kelebek_45 Evet sanki ishal gibi. Doktora randevumuz var ama 6 gün sonra. Oyüzden çok merak ettim. Çok teşekkür ederim sizede
zehratkn Bizde 25 günlüğüz daha yeni yeni çok hafif katılaştı sarı sümüksü bi yapısı vardı ama mamada kullanıyorum
aybarsmom34 tazeanne98 Bizimkide parçacıklı. Onu internette okumuştum normalmiş ama kaka konusunda internette her birinde birşey yazıyor
utkummm aybarsmom34 merhaba gittiniz mi acaba bugun benim bebegimde sulu kaka yapti iki kere bide bugun beyaz parcaciklar vardi bi tanesinde
aybarsmom34 utkummm Kusura bakmayın yeni görüyorum. Evet gittim ve yenidoğan sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde çok normal olduğunu söyledi
utkummm aybarsmom34 yok ne kusuru yeni yazmistim daha ztn☺️ benimki 2 aylik sadece bugun oyle oldu daha ama normaldir heralde ya