sscan40 2,buçuk aylık bebeğimin sadece kafasının tepesinde konak var onu temzleyeyim derken tüm saçları döküldü. Zaten dökülüyordu ama çok dökülmeye başladı. Birden kel kaldı gibi normal mi? Yenisi çıkar diyorlar ne zaman çıkmaya başlar acaba
esoo7 sscan40 biz de aynı şeyi yaşıyoruz 2 buçuk ay sadece tepede konak var tararken tüm saçları dökülüyor musteladan ecowell şampuana geçince saçlar çıkıyor diye duymuştum mustelanın bitmesini bekliyorum şampuanı değiştireceğim
sscan40 esoo7 Evet aynı şekilde yanları duruyor saçlarının tepe de saç kalmadı. Ecowell e geçeyim ben de o zaman