cihangirrrr Benim başıma şöyle benzeri geldi aynı seninki gibi nefes almada zorlanıyor hırıltısı oluyordu sonra öksürükle morarmaya başladı direkt yatırdılar benimkinin ciğerlerine inmiş, emdiği sütü ciğerleri aspire etmiş sindirememiş 1 hafta kadar yattı.Çok zorlu bi süreçti ilk gün emzirmeye gitmiştim emerken nabzı düşüyordu,o yüzden emzirmem de yasaklandı.Sütümü sağıp götürdüm öyle kendileri beslediler.Hergün ağlıyordum doğurdum ama evim boştu,üzüntüden sütüm azaldı.Allaha şükür ki doktor var hastane var götürecek imkanızım var.Çaresini buluyorlar.Zor oluyor ama geçiyor.Sana üzülme diyeceğim ama elinde olmuyor ama onun sana, senin sütüne ihtiyacı var kendine teselli ver.Hastaneden çıkınca doktorum eve kimseyi aldırmadı sadece üçümüzdük.Sakınan göze çöp batar derler ya ben ben sakınmıyordum ama o hastane kapılarında beklediğim için sakınıyorum.Evlat senin evladın acısını sen çekiyorsun.Sadece ben ve eşim öper başka kimsenin öpmesine izin vermem.Tabi kalp kırmadan derim enfeksiyon kapma ihtimali var diye.