kızlar korunma hapı aldım kendi doktoruma da sordum nasıl kullanayım diye aldığım hap regl dönemide kullanılıyormuş ben sana ara vermeli bir hap yazayım dedi ok dedim nedenini de sordum ama tam anlamadım bide buraya sorayım dedim ikisi arasındaki fark ne biliyomusunuz artık kullanmaya başlamam lazım ama hangisine başlıyım kafam karıştı beni aydınlatabilirmisiniz?