Merhaba anneler,
20 martta doğumum sezeryan şeklinde gerçekleşti. Beni odaya aldılar ama bebeğim bir türlü gelmiyordu. Sonra dedilerki doğumdan sonra yemek borusundaki su akciğerlerine kaçmış. Genzinize su kaçması gibi bişemiş. Küvöze aldilar. 4 gündür küvözde. Bu durumu yaşayan var mı ve süreç nasıl geçti. Gerçekten çok üzgünüm kucağıma alamadım, öpüp koklayamadım. Kötü haber alirsam diye de çok korkuyorum. Allah’ım hepimizin çocuklarını korusun 🥺 ayrıca benim doktorum ciğerine su kaçmış dedi, hastanenin çocuk doktoru ise akciğerinde enfeksiyon var dedi son on günde hiç hastalık yaşadın mi vs. Ama benim hiçbir rahatsızlığım olmadı. Bendeki enfeksiyon amniyon sıvısına geçmiş, bebekte nefes egzersizi yaparken onu ciğerine çekmiş vs. İki doktor ayrı şeyler söylüyor ve tedaviyi tamamen devlet karşılıyor dediler. Anlamadim ben bu işi. Endişeyle ve ümitle bekliyorum…