Merhaba anneler, tuvalet eğitimindeyiz, çişte sorun yok ama kaka her seferinde tutuyor son anına kadar bekletiyor, karnım ağrıyor deyip wcye gidiyoruz ama acıyor deyip kalkıyor, yapmak istemiyor, çok zorlanıyorum,katı da beslenmiyor. Öneriniz var mı başından geçenler nasıl çözdü bu işi?