Mrvsmt2502 zaten herkes kendi özgür hür iradesi ile bebeğini büyütme hakkına sahip. Hanımefendi buraya soruyu sormuş gören kişiler olarak da cevaplamak düşer. Biz olumlu veya olumsuz bir cevap verdiğimizde hanımefendiyi yapsın, etsin diye zorlamıyoruz herkes gibi düşüncemizi belirtiyoruz bu kadar. Zaten buraya yazılan çoğu şey kimisine göre doğru veya yanlış olan bilgiler ile cevaplandırılıyor. Doğal olarak herkesin araştırması, bebeğine ne yapıp neler yapmayacağı kendi isteği doğrultusunda. Bebeğine su verip vermemek de o güzel anneye kalmış bir durum.