Dün gece 4 gibi tam uykuya dalmak üzereyken içimi bir korku kapladı etraf birden kapkaranlık oldu. Gözlerimde baskı hissettim uyumak istedim ama içimde korkuyu da hissettim. Gözlerimi zar zor bir kaç deneme sonrasında küçücük açabildiğim de çok hızlı hareket eden birşey gördüm eşim gibiydi ama değildi. Nefes alıp verişimi bile duyuyordum. Yanımda da oğlum uyuyordu uyandı duydum ama gözümü açamadım aslında uyanıktım. Gözlerimi açtığım da oda aydınlıktı o hızlı nefes alıp verişim de geçmişti. Çok kısa sürdü belki 1 veya 2 dakika kadar 🤕 nedir bu yaşadığım karabasan mı