Arkadaşlar selam. 4buçuk aylık bebeğim var. Bir süredir meme reddi sebebiyle meme+mama şeklinde ilerliyoruz. Bebeğim ilk dönemleri çok gazlı olduğu için sma comfort kullanıyorduk ama kilo alımı bu sıralar çok yavaşladı 15 günde 100 gram ancak almış. Çok moralim bozuldu. Aşırı hareketli bir çocuk bir saniye yerinde durmuyor sanırım aldığı kalori yetmiyor. Fazla beslesem de kusuyor haliyle. Daha iyi kilo aldıran mama tavsiyeniz var mı? Şimdiden teşekkür ederim