srnrcvs Kızlar bebegım 4 ay 19 günlük atak haftasından ya hıc uyumuyor gece dk başı uyanıyo bı türlü dalamıyo ama 3 ay 10 günlükten beri bu sekıl arada ıyı tabı hanı ben 4.ay atağını o zaman gecırdım sanmıştım eğer o atarsa bu ne
mematiii srnrcvs vallaha o hafta en uzun atağın olduğu günlerden biri ve diş çıkarma dönemide aynı zamanda o yüzden arada ağlayabilir .Özelliklerde uyurkem ağlayarak uyanırsa anlarsınız diş olduğunu.