uykucukoalaa 2 yaş dönemi için zaten inatçı olmak ve paylaşmayı sevmemek normal bi durum. Ben de oğlumu bu tarz seyelri öğrensin, sıra beklemeyi öğrensin sabretmeyi öğrensin vs diye oyun grubuna götürüyorum bi kaç aydır ve başka bebeklerle olduğunda muhakkak ki müdahalede bulunuyoruz her anne bunu yapıyor bazen öğretmenler dahil oluyor böyle böyle öğrenecekler diye düşünüyorum.