Elfkaraks Kızım 10 aylık oldu 7.000 kilo 3 ayda 200 gram aldı sadece doktor artık mamaya başladı golden goat verdim içmiyor aptamil aldım içmiyor diyet listesi verdi doktor sabahları muz yumurta ceviz labne pekmez aptamil karıştırıp yedir dedi yemiyor kıyma yesin diyor kıyma yemiyor çıkarıyor ağzından Allah aşkına biri bişey desin ben napıcam kafayı yicem az kaldı
SeverusSnape Elfkaraks farklı marka mama denediniz mi hiç? Arkadaşımın kızına sma mama yararlı olmuştu.
Nilayy03 Elfkaraks bizde dün gittik bu durum için bebeğimizde kilosu az 15 aylık olucak yakında daha 8.600 6 ay geriden geliyor dedi çok üzüldüm balık yağı yazdı bu sabah başlıyoruz pazartesi kan vericez ona göre bakıcak artık kilo aldırırız dedi inşallah hemen toparlarız önceki doktoru özel sütte yazmıştı onuda içmek istemiyor nutricia infatrini 0-18 ay yemeklerine koyuyordum günde 2 şişe içmesi gerekiyordu kızım yarım şişe yemeklerde kullanarak anca bitiyordu
endoplazmikretikulumiste Elfkaraks büyüme geriliği baka birşey büyüme geriliğinden şüphe ediyorsan endokrine gitmelisin kan alıp troid hormon değerlerine bakacaklar tsh yüksek çıkarsa hormon az salgılıyor demektir ona göre dışardan hormon takviyesi filan veriyorlar iştahsızlık varsa ferritine baktırın kandan Demir deposu boşaldıysa iştahsızlık yapar
nergiz4155 Elfkaraks sabah muz labne yumurta sarısı karıştırdım kafasını salladı istemiyorum gibisinden tükürdü midesini bulandırdı ben inatla verdim inatla verin her sabah böyle bende inatla veriyorum
Elfkaraks SeverusSnape golden goat aldım aptamil aldım bunları denedim ama yok biberon görünce ağlamaya başlıyor artık bende yoğurdun içerisine katıyorım ayran şeklinde veriyorum ama sakıncası olur mu acaba günde 2-3 kez öyle verseö
SeverusSnape Elfkaraks onu bilemiyorum inanın, doktora danışmakta fayda var bu konuda. Veya bilgisi olan anneler yardımcı olacaktır, postunuz üstte kalsın. Dediğim gibi sma mama kilo alma konusunda arkadaşımın kızına yararlı olmuştu. Aptamil içince kusuyordu.
SeverusSnape Elfkaraks umarım çaresi olur. Az kilo almasıyla ilgili bir şey dedi mi doktoru peki? Yani böyle durumlarda tahlil falan istenir. Vitamin eksikliği de iştahsızlığa yol açabiliyor.
Elfkaraks SeverusSnape 9 aylık rutin kan tahlilleri alındı b12 eksikliği çıktı iğne sprey verdi kullandık
Elfkaraks Nilayy03 bende mamayı yemeklere katıyorum anca öyle biberon asla görmek istemiyo gördükce ağlıyor Allah sağlık versin inşallah toparlarlar bi an önce
Elfkaraks endoplazmikretikulumiste kan değerleri normal çıktı sadece b12 eksik çıktı doktorumuz endokrin ve gastroenteroloji ye gönderdi o da mama yazdı ama içmiyor ki
Elfkaraks nergiz4155 muz labne tahin pekmez ceviz ksrıştırıyorum onu yiyor yumurtayı ayrı yapıyorum öyle veriyorum şimdi
livanurvealpinannesi61 Elfkaraks bebeğiniz anne sütü mü alıyor. Mamayı kaşık enjektör ile verdiniz mi. Eds yöntemi de çok iyi.
Elfkaraks livanurvealpinannesi61 anne sütü alıyor denemedim hiç o şekilde eds dediğiniz nedir duymamıştım hiç
endoplazmikretikulumiste Elfkaraks mama markalarını deneyin birini tercih edecektir doktorumuz içmezse azcık vanilya katabilirsiniz demişti biz denemedk ama öyle bir şey söylemişti