Erkvam 8-9 aylıkken genelde tam anlamıyla dönüp bakıyorlar. Korkmayın daha çok minik. Şu an algısı çok dağınık herşey yavaş yavaş dikkatini çekiyor. Bi yere bakarken yani odağı başka bi yerdeyken asla bakmazlar zaten. Zamanla oturuyor isim hafızaları. Bide çok sık sık ısrarla ismini söylemeyin o zaman da bakmıyorlar. Bende sizin gibiydim ❤️