Selamlarr, doktor önerisi ile ek gidaya basladik 4 bucuk aylığiz, kasik mama vereceğim önümüzdeki gunlerde fakat ari mama balli irmikli olandan almis esim, üzerinde kacinca aydan itibaren oldugu yazmiyor. Her yere baktim cevap bulamadim. Bu mamayi 4. Aydan sonra kullanan annelerimiz var mi? Veya bilgisi olan? Teşekkür ederim simdiden :)