eliftna bebim kızım 2.5 aylıkken kendini kaldırmaya çalışıyordu, ellerinden tutunca ayağa kalkıyordu. 3 aylıkken doktora sorduk destekli kucakta oturtun dedi. Yatabilen mama sandalyesi aldık 2. Kademesinde oturtmaya başladık doktor onayladı tabi. Muayene etti. 4 aydan beri de destekli koltukta oturuyor köşelerde. Doktor muayene etmedi mi? Tonusuna bakıp doktor söyler