yanaklibebek gerçek boykotu yapmıyorsak, yapılana boykot demeyelim o zaman. Bu sadece, üreticisi oldukları ürünleri tercih etmemek. Edene de bir şey denmemeli.
Sütçü elbette zam yapacak. Çünkü onun da hayvanının yediği yeme, yaktığı mazota, elektriğe zam geliyor. Ekonomi kötü denemeyecek kadar berbat bir halde şu an.