Lütfen söyleyin 1 ay önce 9 buçuk aylık bebeğimle eltimlere gittim hasta olduklarını söylemediler baya da kalabalıktı o günden sonra kızımın burnu su gibi akmaya başladı tam iyileşti derken başka bir eltim çağırdı iftara bu sefer kızı gripdi tekrar bebegime bulaştı tekrar hasta oldu bu sefer ateşi de düşmedi antibiyotik kullanmak zorunda kaldık daha yeni yeni geçmeye başlıyor hastalık 1 aydır kızım hasta sizin anlicaginiz lütfen söyleyin yanlış anlamayin sizi düşünüyorum dersiniz bebek hasta olunca ondan bana da geçiyor bende hastayım bende daha tam iyilesemedim çok fena bir salgın var Allah tüm hastalara bızlere de şifa versin