hppykds Merhaba sevgili anneler. Oğlum 8,5 aylık ve sürekli hırslı bir şekilde ıkınır gibi elini ayağını uzatarak sesler çıkarıyor. Acaba bu normal mi ? Neden olduğunu bilen var mı ?
Aslaninannesi26 hppykds 6 aylığız ek gıdada doyumluk olarak yeni geçtik ve geçtiğimizden beri ıkınma sesi çıkarıyor, kıpkırmızı oluyor ıkınırken ama kaka da yapıyor neden böyle anlamadım
almiramin kabiz olabilir canim benim kizimda oylee yapiyor yaptigi zaman kabiz oluyor genelliklee kulak çubigunu zeytin yagina bandir pamuk tarafiylaa poposunu uyar isteesen belki yapar yadaa gazi cikar. belkidee dişten dolayidir kulaklaeini cekiştieiyor mu
hppykds almiramin kabızlığı var zaten de emin olamadım ondan mı yapıyor diye. Normalse içim rahatladı. İnsan sürekli sorguluyor öyle mi acaba ? Böyle mi aca ? diye. Annelik 😊
almiramin hppykds cok kotu oldugu zaman fitil yaoiyorum ama her yedirdigim seyin icine cay kasigi kadar zeytinyagi koyuyorumm kabizliktan ve gazdan oyle yapiyorlar. o yuzden bazen sinirli asabide oluyorlar☺️
hppykds smyremr o zamanlar benimki de öyle ıkınarak uyanıyordu ama şimdi gün içinde ve sinirli gibi daha farklı sanki o yüzden sormak istedim
hppykds Aslaninannesi26 yaparken zorlanıyordur belki ya da dişten zoru vardır. Bizimkinde geçmeyen kabızlık var ondan muhtemelen
Demdemm Merhabalar yazınızı okurken gözümde canlandı 😌 benim oğlum da 8,5 aylık kabızlık problemi değildi bizde dişten dolayı yapıyor diye düşünmüştük ama tamamen gelişiminin bir parçası 😊