busrabakan ben çok çektim safra kesesinden. Safra kesesi sarılığı bile geçirdim. Taşı eriten kür yok, ben birkaç birşey denedim işe yaramadı. Emziren anne çayı veya bitki kürü içmeyin bu süreçte taşları hareketlendiriyor. 2 gün yattım ben fakültede olmuştum ama devlet ve özelde genelde 1 gün. Bebeği ne zaman emzireceksiniz anestezi uzmanı söylüyor, 1 günden fazla değil diye biliyorum. Ağrı aşırı olmuyor ama 1 hafta size birisi bakmalı. Ameliyat olunca yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz. Çok geçmiş olsun 💐