Ben bir aylık olanları kullandım üç kere falan. Bende adet noktasında bir sıkıntı yapmadı ama ciddi derecede vajinada kaşıntı ve aşırı derecede unutkanlık yaptı çok fazla da gerginlik vardı. Ama o vakinal kaşıntı yüzünden perişan olmuştum gece uyuyamıyorum kaşıntıdan artık derim incelmiştir kaşımaktan. Oturup kalkamıyordum bir yerlerde. Sadece iğnenin etkisi sona doğru gelince biraz kaşıntım azalıyordu ama sonra yine vurdurunca hemen başlıyordu. Oturup ağlıyordum artık. Eşim artık halime acıdı bırak şu iğneleri dedi de öyle bıraktım. Midem ağrıdığı içinde hap içemiyordum. Artık dikkat ederek doğal yolla korunarak çocuk sahibi olmadım. Korunmayı bırakınca hamile kaldım. 3 sene oldu iğneyi bırakalı ama 3 kere tek vurdurmama rağmen hala etkileri az da olsa devam ediyor maalesef.