Çok basit yemeyeceksiniz sütüm olsun onu yiyeyim sütüm olsun bunu yiyeyim diye bir şey yok az yiyip öz yiyeceksiniz süt yapan yiyecekler vardır sizin sürekli ve çok yemeniz ancak size kilo aldırır ve düzenli spor ve yürüyüş hayatınıza bunları dahil etmek zorundasınız her gün en az 1 saat yürürüm oğlumla evde de beraber spor yaparız 18 aylığız ben Doğumdan 4 ay sonra kalça 6 ay sonra Karin egzersizlerine basladim doktorumun izniyle tabi ve çok yemek yerine dengeli beslendim en önemlisi günde en az 2 buçuk litre su tüketirim şimdi ben de kalan azıcık bir gobus oda göbus sayılmaz regli olamadığım için şişkinlik oluyor bazen ondan bir kaç kilo fazlam var oda hamilelikte aldığım değil hamile kalmadan önce aldığım fazlalar hiç bir diyetisyene de para vermedim vermem herkes kendi vücudunu kendi tanımalı ha baş edilemeyen kilolar varsa doktorla ilerlemesi daha doğru ama en fazla 70-80 kilo olan anneler kendi istegiyle dirayetli olursa kiloyu kimseye para vermeden verebilir