busra2121 Gece uykusuna 20.30da geçiyor bazen 21.00 oluyor önceleri alarm kurup 3 saatte bir kalkıyordum kendi uyanmadığı için, bu sefer kendisi rahatsız oldu sürekli kaldırdığım için uyanıyodu geri uyumak istemiyordu. Sizin dediğiniz gibi Osman hocanın videolarını izleyince biraz saldım sahura kalkınca 03.00 gibi emziriyorum sadece 07.00 de kendisi uyanıyor. İçim huzursuz oluyo uyanmadığı süre boyunca o yüzden fikir almak istedim teşekkür ederim :)