Ebrarr41 çatlak çözümü yok maalesef boşa paranızı harcamayın. Biraz spor ile sıkılaşmayı deneyin. Benim ergenlikten çatlaklarım var hep üzülürdüm utanırdım şimdi aptalmışım diyorum çünkü bunlar doğal yara vs değil bir hastalık değil vücudun büyüme izleri ayrıca hastalık yara da olsa sizin elinizde olan bişey değil. Yabancılar hiç bu tarz şeylere takılmıyor. İnsanın kafasında çatlak olmadın yeter.