helinsmomm kötü koku yoksa hiç kullanmayın bence , minicik bebek neden kimyasala maruz kalsın ki, zaten kendisi cennet kokuyor. Bende mustela ile yıkıyordum mis gibi kokuyordu. Şimdi biodermaya geçtim hiç kokmuyor. Yavrumun Kendi güzel kokusunu daha çok alıyorum :)