zeynepzeze canım bende aynı senin gibiydim nöbet geçiriyordu resmen bağıra bağıra uyaniyordu uykuya dalmiyordu uyusa bile hep sallanmak istiyordu emziği düşünce kıyameti kooariyordu dayanamadım herşeyi denedim en son gece eşimi eczaneye gönderdim git mama al diye çocuk resmen aç mış açlıktan agliyormus bı dene istersen ben önce emziriyorum sonra mama veriyorum takviye mışıl mışıl uyuyor