Ccyyln sade nescafe,bol bol su…ilk gunler oyle oluyor 2 cocuk birden stres biniyor insana.bende 2.dogumda bebek aglayinca ilk gece evde buyuk kizim uyanip anne uyuyamiyorum diyince basimdan asagi kaynar sular dokulmustu.napicaz biz diye.sonucta bebek aglayacak,buyugun duzeni bozulcak diye oturdum aglamistim o gece.ama Allaha sukur bi daha bebegin sesine uyanmadi kizim ve zorluk yasamadik…iste zamanla oturacak hersey diyecegim o ki duzene giriyor geciyor hersey.sizinde agrilariniz gecince daha rahat hissedersiniz.