MommyofErdal23 kaynananizin o sekilde konusmasi etkilemis olablir belki de yaa..bide bliosunz cocuklar 7/24 konusulani degilde ,1-2 saniyelik duydugu biseyi ogreniyor,ezberlior bazen 🥲🥲 bu da oyle olabilir. Bence siz kendinizi de ornek gostererek esyalari vs ‘bu kimin’ ‘benim’ diye ogretmeye calisin. Aksam babasi da oyle yapsin mesela. Belki bu seklde benm diyerek sahiplenmeyi ogrenir. Ona da, bu kitap senin, bu kalem senin diyerek konusablrsiniz. Cocuk iste vlla ya bazen akil sır ermiyor yaptiklarina 😂