hfueidjdjhebdb benim oğlum 4 yaş 3 aylık elhamdülillah daha net böyle herkesin anlayacağı şekilde yeni konuştu bir kaç aydır.
Ekrana maruz kalmadı.
Çok sosyaliz çok sohbet ederiz babası ben anneannesj kısaca tüm aile
Hergun kitap okurum etkinlikler elimden geldiğince herşeyi fazla fazla yaptım konuşsun diye
Çünkü üzülmeye başladım birde çevre baskısı vardı
İşte konuşamiyorr konuşmaycak mi ne diyor anlaşılmıyor
Yok telefon dan alakası yok
Doktor gittim
Normal pandemi çocuğu dedi
Devam edin böyle imkansız varsa kreş gönderin dedi
Birde genetik olabilir dedi
Sordum eşim ailesine genelde 4 5 yaş konuşuyor Muş erkek çocuklar
Siz bir önce uzmana gidin
Sonrası kitap devam edin etkinliklere
Sosyallesmeye
Kreş gitme imkanı varsa gönderin ve kesinlkle ekran olmasın hayatınzda varsa da süresi oldukça kısıtlı olsun