Kesinlikle inanmayın. Ben çocuğumu emziremedim ve bu psikolojiyle kucağımdan asla indirmedim hep koynumdaydı doktor bana dediki kucak bebeği yapma yer bebeği yap öğrensin emeklemeyi kalkmayı otumayı yoksa geç kalır gibi gibi. Ama ben dinlemedim ve bebeğim 4 aylıkken emekliyordu 7,5 aylıkken sıralıyordu. Yani eğer bebeğin fiziksel ve nörolojik bir şeyi yoksa kesinlikle herşeyi kendi akışında yapıyorlar sen öğretsen için kendinç parçalasanda ben bunu yaşadım. Ayrıca ben kendim hiç emeklememişim 10 aylıkken direkt yürümüşüm. Asla takılmayın