NrglTurkoglu Kızlar selam Adetim çok düzenliydi fakat cezarette hapını kullandıktan sonra düzen allak bullak oldu bi önce ki sefer 2 ay üstüne regl oldum şimdi 2 ay geçti hala regl olmadım ne zaman düzene girer insan acaba hamile miyim diye bile düşünüyor
esilamm188 NrglTurkoglu benimde gecikti o hapi kullaniorm emziriyorm diye. offff insan korkuyo gecince
SuMisalii NrglTurkoglu mutlaka doktorunuza bu şikyetlerinizden bahsedin ve şüphe ediyorsanız bir gebelik testi alın.Ben şuan 7 haftalık hamileyim ve o hap ile korunuyordum.Aynı sizde ki gibi üst üste adet görme yaşadım doktoruma danıştım ve kullanmaya devam et demişti halbu ki kullanmamak gerekiyormuş vücut istemediği için tepki gösteriyormuş ve sonuç gebelik 🤦