buglemannesi maalesef biraz daha dişinizi sıkmanız gerekli bebekler ilk 3baya kadar kendini anne karnında hissediyor bu sebeple sizin temasinizi ve kokunuzu arıyorlar. Valla ben o günler geri gelmeyeceğini bildiğimden doya doya geçirdim onun şuan annesine ihtiyacı olduğunu benden ayrıldığında gösterdiği tepkiden anlıyordum bende ayrılmadım çok zor oldu ama şimdi diyorum iyiki dolu dolu yaşamışım o günleri hepsi geçiyor. Bir derdi oluyor atla karayı seçiyor insan yorucu oluyor ama güvendiği 9 ay boyunca hissettiği kişi annesi bu sebeple istiyor sizi
Dediğim gibi gazı yoksa belki acıkmış olabilir herşeyi tam sorunu yoksa da sizden uzaklaşmak istemiyordur