Kızlar kafam allak bullak oldu ya oğlum 5 ay 17 günlük şuanki kilosunu bilmiyorum 6.ayinda kontrole gideceğiz Molfix markasinin 4 numara bezini kullanıyoruz ama az önce 4+ diye bişey daha gördüm ondan alsam çok mu büyük olur öbürü yani normal 4 numara dar mi gelir bilmiyorum