Nesrin57 benim de üst katta kayınvalidemler var günümüzün çoğunu onlarda geçiriyoruz evet orda da kadın programları açık oluyor, ama siz bebeğim kadın programları bağımlısı dememişsiniz, telefon çizgi film bağımlısı demişsiniz? Telefonu neden verdiniz çizgi filmi neden açtınız. Benim de oğlum 27 aylık ama telefonumda bugün bakkal amca çıkmıyor dediğim zaman 1 2 ağlar sonra susar mesela