fatmajale Esrasss bi sürü güzel isim var yaa çizgi film karakteri neden olsun çocuğunuz ismi bence saçma!!! Ama tabi siz bilirsiniz
Sarikuzumalp fatmajale Daha güzel bir üslup ile söylenebilirdi sanki. Dizi karakteri olunca okey de çizgi film karakteri olunca neden saçma oluyor. Bir de ünlem işareti çok kibarsınız 😂
Sarikuzumalp Esrasss Direk maysa ve bulutu anımsatıyor 🙈 tabi bu benim fikrim siz istiyorsanız koyun içinizde kalmasın 🥰
Menessasmom Esrasss evet çizgi film geliyor direk akla ama maysa diye bi kaç sefer isim duydum bu arada varmış yani ama yavancıydı tv de görmüştüm 😂
maviev35 Benim çok beğendiğim bir isim. Türk kökenli bir isim. Kızlarım yaz aylarında doğmuş olsaydı kesin koyardım.
arvendoga Esrasss bence çok çok güzel bir isim yazın açan çiçek demek anlamı da çok güzel yani. Siz çizgifilm karakterine benzettiğiniz için herkes yorumlar da benzetmiş bence direk düz psikoloji yani . Siz harika bir isim deseniz beğenirlerdi