Merhaba 1 yaşında kızım var süt alerjisi vardı çöl şükür geçti evolia rp2 kullanıyorduk şimdi bebelac aldım ama içmek istemiyor hasta bide dişde çıkartıyor nasıl içirebilirim yada başka mama mı alsam help me arkadaşlar çok inatcı 90-120 gr anca içiriyorum binbir şaklabanlıkla çarşambadan beri böyle