Aynı durum bizde de var 8 aylık bebeğim geçen hafta başladı 1 hafta olacak 8ayda atak haftasıymış sanırım. Uyumuyor uyusada gece çok sık emmeye kalkıyor yatağına yatırınca geri ağlıyor geri alıyorum toplam 3 saat falan uyuyorum sanırım. Şuanda da uyumamak için direniyor mesela. Bebek değilde yetişkin gibi