rusene ben de bir fizyoterapistim ama çocuğunuzu görmeden hareket kabiliyetine bakmadan bu konuda bir şey diyemem. Mevcut bir hasar var ve bunun için fizik tedavi alıyorsa yaşıtlarından bir tık daha geride olması normal, zaten fizik tedavinin amacı da bebeğinizi yaşıtlarıyla aynı beceri seviyesine getirmek. Şu an değilse bile doktor düzeleceğini söylediyse eğer düzenli fizik tedavi ile ilerleyen zamanlarda yaşıtlarına yetişecektir. Ama çocuğunuzun başka çocuklara gücünün yetmesi onları dövmesi bir gelişim göstergesi değildir