Biranne_birbebe Kızlar 9 aylık oğlum var. Ella ertesi gün hapı kullanmamda sakınca varmıdır acaba. Bi kaç yerde okudum 1 hafta emzirmemek gerekiyormuş. Bilgisi olan varmı bu konuda ne yapmam gerekiyo 😕