Bende bosch kullanıyorum evet çok sesli çalışıyor ben ilk başta makinede sorun var sandım çamaşır makinesinde bile öyle ses çıkmıyor kurutma süresi çok uzun 1 sattlik programa atıyorum asla 1 saatte kurutmuyor 2 3 saati buluyor içindeki çamaşıra göre değişiyor bence bosch marka almayın