Kızlar 6 ay önce doğum yaptımmm sezeryan ile oldu. Toplam 14 kilo almıştım ilk bir hafta 10 kiloyu verdim emziriyordum vs derken kendiliğinden gitti. Sonra bebeğim emmeyi bıraktı 3 ay kadsr emdi. Emmeyi bıraktıktan sonra kilom durdu ve yediklerim direk kiloya dönüştü özellikle göbek bölgem çok kötü. Aynaya bakmıyorum aylardır üzerime yeni kıyafet alamıyorum ne giysem yakışmıyor gibi geliyor. Yemeğe aşırı düşkün değilim ama tatlıya dayanamıyorum malesef. Bayramdan sonra yakın arkadaşlarım pes peşe evleniyor ve benim acilen zayıflamam lazım. Bildiğiniz taktik bişey varsa lütfen söyleyin. Bekarken bir ayda 10 kilo verdiğim olmuştu ama şuan yapamıyorum. Çocuk baktığım için mi bilmiyorum enerjim düşüyor ve canım tatlı istiyor buna nasıl engel olabilirim ?