cicek25_ ya şöyle şimdi, mamadan önce yemeklerini verirsem aç olduğu için yiyor. Ben de bu yüzden uykudan uyandıktan sonra vermeye dikkat ediyorum. Böyle olunca genelde geri çevirmiyor. Uyanıyor, yemek yiyor, uyku gelince mama veriyorum rahat uyuyor. Ben bebeğimin bu şekilde daha mutlu olduğunu fark ettiğim için böyle bi düzen koydum. Ama sizin bebeğiniz daha iştahlı olabilir mamayı içer üstüne belki yemeğini yer bilemem.