Zumra_Fatma Dün gözüme kirpik kacti bende anlamadim ciktigini simdide kirpik diplerim acayip derecedw agriyo gozumu vs kirptigimda da elliyemiyorum da o yeri vee diplwrde biraz sismis ne olmustur sizce
parisbebek90 Zumra_Fatma geçmiş olsun, kirpik dibi iltihabı olmuş olabilir. Bi sağlık ocağına gitmenizi tavsiye ederim. Eğer gidemezsrniz de eczacıya danışın damla veya merhem önerebilir
ey25eb25en Zumra_Fatma Peki benim yanlış analamam 😅 bu sayede gerçekten kirpik dipleri ağrıyormus öğrenmiş oldum iltihap olabilir yazmışlar demekki iltihaptan ağıyor geçmiş olsun 😊
Menessasmom Menessasmom çay pansumanı yapın belki iyi gelir elinizlede kurcalamayın kaşıdıysanız o yüzdende milrop kapmıs olabilir