nurrr126 Kızlar bebeğim 3 aylık ve anca 1 saat duruyor emmeden daha fazla oyalayamıyorum ağlıyor siz kaç saatte bir emziriyorsunuz
sevdazekiidriskagan nurrr126 5 aya gircez 2.5 3 saat emmeden duruyor uyku saati geldiğinde emiyor ya tam dotmeyor ya güvenli bı alan istiyordur. Böyle aktif mi emiyor yoksa 2 3 çekip duruyor mu
mervecanim Sütünüzü sağıp ne kadar gelip gelmediğini denediniz mi? Azalma olmuş olabilir ve yeterince beslenemediği için çabuk acıkıyor olabilir. Benimki 5 aylık 2.5-3 saate çıkardım aralığı
nurrr126 Raziye_murat007 neden böyle ki yaa arkadaşım da oğlu var 3 aylık 2 buçuk 3 saatte bir emiyor bizimki sürekli meme arıyor 😂
Raziye_murat007 nurrr126 valla bnde anlamadim benim de arkadasim 3 saatte bir besliyor sans diyelim😂kilo alimi cok iyi dedi doktor allahtan yaramis sut😂
Elcan_2 nurrr126 süt yeterli olunca doyup uzun süre alamıyor ama yeterli olmayınca kısa zamanda tekrar açılıyor ve ağlıyor benimki 2 aylık ve öyle oyuzden anne sütünden ilave mamada hazırlayıb agladinda veriyorum ne yapıyım
mmellissa nurrr126 emzik alıyor mu bebeğiniz her bebek farklıdır kimi emmeyi sever kimi sevmez doyar doymaz birakır
nsrn46 nurrr126 2 aylık oldu tam bugün. Bazen emdikten 3 saat sonra yeniden istiyor bazen 30 dk sonra. O anki sıkıntısına göre değişiyor emme isteği 🤦🏻♀️
Alyaafra3017 nsrn46 memeyi reddetme genelde mi vardı? Son günlerdemi ortaya çıktı? Benm kızımda 2 ay 7 günlük son 10 gündür meme reddi basladı acıkınca yada uykulu iken emiyor ama baska zamn ağızına almıyor ısrar etsem deli gibi ağlıyor
ikiprensannesi12 nurrr126 9 aylık oğlum en fazla 2saat dayanabılıyor ek gıdada verıyorum acıkmadıgına emınım ama emmek ıstyr emmesede bazen ağzında tutuyor niye öyle yapıyor anlamadm
hnnl ikiprensannesi12 canım kaç aylık oturdu konuyla alakasız ama ya benim kızım ben ancak oturtana kadar beli başı ağrır dediler 7 ayı biraz geçti oturdu oğlumda 6 buçuk aylık onu oturtmadım oturma minderi var ama onu düşüyor hep dengeli dimdik durmuyor canım sıkıldı normal mi açaba dönüyor yattığı yerden belinin yarısını kafasıyla kaldırıyor maşallah doğduğunda kafasını tutuyordu dimdik
Ngr_hurma nurrr126 benımde oglum 3 aylık 3 satte bır bazen cok nadır uyudugu zaman 4 saatte bırde olabılıyor Bazen cok kosa emıyor 1 saatte bırde olabılıyor bu bebeğe baglı birşey bebek nasıl isterse annede o sekılde emziriyor
ikiprensannesi12 ebru5261 evet galıba öyle kabullenmek ıstemyrm ama öyle cesıt cesıt emzık verdık almadı bıberon cekmeyı bıle bılmıyor sağıp bıberonda vereyım dıye denedm olmadı bunun ıcın doktoruyla görüşecem bakalım o ne dıyecek
hasretsisman2201 Gündüz emme sıklığı az olabilir gece kaç saat uyuyor o önemli gece bebek acıkmadıkça kilosu yerindeyse emzirilmez 🙂💖